DOSTAWA

  1. Zamówione produkty dostarczane będą za pośrednictwem współpracujących ze Sprzedawcą firm kurierskich.
  2. Wskazane w ofercie ceny produktów nie uwzględniają kosztów przesyłki.
  3. Szczegółowe informacje o możliwych sposobach i terminach dostawy oraz kosztach przesyłki dostępne są także w procesie składania zamówienia w sklepie internetowym.
  4. Koszty wysyłki wynoszą:

  5. Realizacja zamówienia poza granice Polski (wyłącznie kraje UE) następuje po wpływie środków na konto Sprzedawcy a czas dostawy wynosi zwykle 7 dni roboczych.
      W przypadku zamówienia produktów o dużych gabarytach lub wadze, kiedy kalkulacja kosztu wysyłki zagranicznej z firmy kurierskiej wyniosłaby powyżej 200 zł / € 45
      wycena jest przygotowywana indywidualnie z opcją rezygnacji kupującego bez ponoszenia przez niego żadnych kosztów.


PŁATNOŚĆ

1. Sklep oferuje następujące metody płatności:


2. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sprzedawcę płatności, za zamówione produkty i koszty dostawy. W przypadku gdy Kupujący wybrał formę zapłaty "za pobraniem" realizacja zamówienia następuje niezwłocznie. Zamówienie ulega anulowaniu, jeśli wpłata środków za zamówione produkty nie nastąpi w ciągu 5 dni kalendarzowych od dnia potwierdzenia zamówienia. Zamówione produkty do momentu rejestracji wpłaty, nie będą w sklepie zarezerwowane.


PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Kupujący, bez względu na to czy jest konsumentem czy też nie, ma prawo do odstąpienia od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Możliwość odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym kupujący wszedł w posiadanie zamówionego produktu lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego weszła w posiadanie zamówionego produktu.
  2. O odstąpieniu od umowy, pod rygorem nieważności, Kupujący zobowiązany jest poinformować Sprzedawcę w formie pisemnej w drodze jednoznacznego oświadczenia woli (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub e-mailem na adres biuro@rainbow-odkurzacze.pl). Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy stanowi załącznik do Regulaminu (pobierz wzór).
  3. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Kupującemu zostaną zwrócone wszystkie dokonane płatności, w tym różnica kosztów pomiędzy otrzymaną przez Sprzedawcę należnością za dostawę i kosztem najtańszej opcji dostarczenia oferowanej przez Sprzedawcę o której mowa w Regulaminie. Zwrot należności nastąpi nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca otrzymał oświadczenie woli Kupującego o odstąpieniu od umowy. Zwrot należności nastąpi przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Kupującego w pierwotnej transakcji, chyba że Strony umowy uzgodnią inny sposób. Kupujący w każdym przypadku nie ponosi żadnych opłat związanych z tym zwrotem.
  4. Sprzedawca , w przypadku gdy produkty zostały już wysłane do Kupującego, zastrzega sobie prawo, wstrzymania się ze zwrotem należności do czasu zwrotu produktów lub do czasu dostarczenia dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  5. Produkty należy odesłać niezwłocznie na adres Sprzedawcy tj.: ESYSTEM Piotr Malek, ul. Hagera 6 ; 41-800 Zabrze, nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostało wysłane do Sprzedawcy oświadczenie woli o odstąpieniu od umowy.
  6. Koszty zwrotu produktów ciążą na Kupującym.
  7. Kupujący odpowiada za zmniejszenie wartości produktu wynikającej z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i jego funkcjonowania.
  8. Kupujący, celem usprawnia procedury zwrotu, zobowiązany jest wraz z produktem zwrócić Sprzedawcy dowód zakupu (faktura lub paragon).