Kupując drogi i wysokiej, jakości sprzęt, każdy ma wszelkie powody, by liczyć na ich długą pracę bez awarii. Niestety czasem się zdarzają, a często z własnej winy. W takim przypadku ważne jest, aby nie panikować, ale spróbować zrozumieć, jak można wyjść z tej nieprzyjemnej sytuacji. Szczególną uwagę należy zwrócić na awarie w tak zaawansowanych technologicznie urządzeniach gospodarstwa domowego, jak odkurzacze Rainbow.
Posiadając taki sprzęt, wchodzi się w posiadanie nie tylko odkurzacza, który za kilka lat będzie wymagał wymiany, ale także wyjątkowego asystenta domowego, który będzie służył przez 20–25 lat. Rexair jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich zobowiązań gwarancyjnych wobec klienta zgodnie z warunkami gwarancji. Wszystko, czego można potrzebować, to usługa zapobiegawcza i zastąpienie starego modelu ulepszonym odkurzaczem.
Odkurzacze Rainbow mają wysokiej, jakości obsługę gwarancyjną i pozagwarancyjną, z której należy skorzystać przy najmniejszym podejrzeniu usterki. Jak naprawić taki sprzęt AGD? Przede wszystkim, jeśli użytkownikowi coś przeszkadza w działaniu odkurzacza Rainbow, powinien zdiagnozować, czy wymaga to konserwacji w domu, konserwacji w serwisie czy pełnej naprawy. Nie można zaniedbywać zalecanych metod pielęgnacji odkurzacza, a wtedy liczba awarii będzie równa zeru.
Jeśli użytkownik przestrzegał wszystkich zasad korzystania z systemu czyszczenia Rainbow, a mimo to jego praca zaczęła budzić podejrzenia, powinien skontaktować się z centrum Rainbow odkurzacz serwis specjalistyczny w celu uzyskania profesjonalnej diagnostyki. Nie można od razu zakładać najgorszego: najprawdopodobniej problemy są łatwe do rozwiązania, ponieważ zostały zainwestowane pieniądze w drogi i wysokiej, jakości sprzęt o długiej żywotności.
Producent odkurzacza wodnego Rainbow zapewnia 7 letnią gwarancje na silnik oraz 42 miesiące na wyznaczone części. Jest to znaczny okres czasu, potwierdzający wysoką, jakość wszystkich jednostek indywidualnie i produktu, jako całości.Taki sprzęt jak Rainbow odkurzacz serwis przyjmuje do naprawy zarówno w trakcie trwania gwarancji jak i po gwarancji odpłatnie.
Następujące przypadki są uważane za nieobjęte gwarancją:
Jeśli z jakiegoś powodu nie można skontaktować się z firmą, w której został kupiony odkurzacz Rainbow, pomocy udzieli główne biuro producenta w danym mieście. Wystarczy przedstawić kartę gwarancyjną lub numer seryjny odkurzacza, aby sprawdzić, czy jest objęty gwarancją.
Najczęściej Rainbow odkurzacz serwis przyjmuje z takich powodów jak:
Przez cały okres gwarancji Rexair ponosi wszelkie koszty związane z naprawą zepsutego modelu odkurzacza. Ale tylko wtedy, gdy urządzenie nie było używane do celów profesjonalnych, a zakończenie badania potwierdza fakt, że awaria nastąpiła z winy producenta. Nawet po upływie okresu gwarancji Rainbow odkurzacz serwis przyjmie, ale naprawa w tym przypadku będzie odpłatna, ale pod koniec pracy właściciel otrzyma szczegółowy raport z wykonanych operacji i wymienionych części.
Koszt naprawy zależy od poziomu złożoności i ceny części zamiennych. Producent wniósł znaczący wkład w zapewnienie niezawodności odkurzaczy Rainbow, starając się przemyśleć każdy szczegół i tworząc wysokiej, jakości mechanizmy chroniące przed awarią. Dodatkowym ubezpieczeniem od awarii może być praca oficjalnego działu serwisowego, który zapewnia konserwację zapobiegawczą i naprawę produktu. Dlaczego ważne jest, aby skontaktować się z certyfikowanym serwisem.
Właściciel nie powinien zapominać o regularnej konserwacji zapobiegawczej: należy j regularnie przeprowadzać w centrum serwisowym. Zalecany odstęp między przeglądami prewencyjnymi wynosi 3-5 lat, obejmują one przegląd komponentów, częściowy demontaż z czyszczeniem i smarowanie części. Ponadto posiadacze urządzeń gospodarstwa domowego otrzymują szczegółowe informacje na temat obsługi i pielęgnacji produktu: przestrzeganie tych zaleceń zapewnia długoterminową bezproblemową obsługę odkurzacza Rainbow.
W przypadku awarii odkurzacza należy skontaktować się ze sprzedawcą lub dystrybutorem, a on jest zobowiązany do podania wszystkich niezbędnych informacji na temat obsługi systemu czyszczenia. Trzeba pamiętać, aby dowiedzieć, się, która firma serwisowa może wykonać prace naprawcze lub konserwacyjne, ten czynnik może wpłynąć, na jakość usług.
Niektóre firmy zewnętrzne, a nawet osoby prywatne, oferują usługi naprawy odkurzaczy Rainbow. Jest to bardzo niepożądane, ponieważ urządzenie różni się od zwykłych domowych odkurzaczy. Oznacza to, że tylko wykwalifikowani specjaliści mogą świadczyć usługi wysokiej, jakości tzn. Rainbow odkurzacz serwis, posiada certyfikat firmy Rexair, potwierdzający status oficjalnego centrum serwisowego do naprawy tego sprzętu.
Znaczna część dystrybutorów wysyła swoich klientów do serwisu Rainbow. Często kontaktują się sami klienci: ktoś nie miał kontaktów do dystrybutora, a ktoś inny nie jest zadowolony, z jakości usług w innych firmach. Profesjonalny serwis posiada prawie wszystkie niezbędne części zamienne w magazynie, dzięki czemu naprawa trwa tylko kilka dni. Producent odkurzaczy Rainbow, firma Rexair, stara się zapewnić swoim klientom przyzwoity poziom usług i komfortowe warunki użytkowania urządzenia, a Rainbow odkurzacz serwis pomaga w tym. Jeśli ktoś ma pytania dotyczące konserwacji serwisu odkurzacza Rainbow, może je zadać telefonicznie lub skorzystać z formularza dostępnego na stronie internetowej.
Jeśli ktoś chce samodzielnie wymienić tę lub inną część swojego odkurzacza, może ją kupić u autoryzowanych dystrybutorów sprzętu. W centrum Rainbow odkurzacz serwis zawsze dostępny jest duży wybór części zamiennych do odkurzacza i akcesoria, a także dodatkowe wyposażenie (przedłużony wąż, szczotka do zbierania wody itp.). Przy samodzielnej wymianie części gwarancja na sprzęt nie jest zachowywana, kolejne naprawy w centrum serwisowym będą odpłatne. Diagnostyka i naprawa to zadanie dla doświadczonych specjalistów.
< powrót do listy artykułów